Als letselschade-slachtoffer heeft u recht op de best mogelijke juridische ondersteuning. Maar hoe weet u nu of uw belangen veilig zijn bij uw huidige belangenbehartiger?
Criteria dossier
Hieronder treft u een aantal criteria aan, waaraan u uw dossier kunt toetsen. Moet u een of meerdere vragen negatief beantwoorden, dan adviseren wij u contact met ons op te nemen voor een second opinion.
Is uw huidige belangenbehartiger een letselschade advocaat die is aangesloten bij het Keurmerk Letselschade en de vereniging LSA (Letselschadeadvocaten)?
Krijgt u gemakkelijk contact met uw belangenbehartiger? Belt hij terug en reageert hij adequaat op e-mail?
Voelt u zich begrepen? Vindt u bij uw belangenbehartiger een luisterend oor?
Stelt uw belangenbehartiger zich persoonlijk op de hoogte van uw situatie door middel van een persoonlijk gesprek bij u thuis?
Zet uw belangenbehartiger zich naar uw gevoel volledig in voor uw dossier?
Maakt u belangenbehartiger overzichtelijke overzichten van de schade?
Heeft u inzicht in de voortgang? Wordt uw dossier vlot behandeld, zonder dat u uw belangenbehartiger steeds moet aansporen?
Heeft u steeds te maken met dezelfde belangenbehartiger?
Wolthers Jagersma inschakelen
Wij nemen regelmatig dossiers over van rechtsbijstandverzekeraars of letselschade bureaus. Aarzel niet om ook contact met ons op te nemen om uw casus voor te leggen. Wacht daarmee niet te lang. Want hoe langer u wacht, hoe groter de kans dat in uw dossier een koers wordt ingezet die niet in uw belang is.
Contact
Hebt u een vraag of bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.